2011-12-28

Godkväll/natt!
Det blir ett sent inlägg idag. Ursäkta för det men jag har inte haft så mycket tid framför datan idag.
Idag har jag följt med mamma och pappa till Ikea. Sen åt vi på Bien venidos. Det var asgott! Sen åkte vi till Max-ica och handlade lite. När jag kom hem vart det lite pluggning och sen gick jag och Mickan på en kvällspromenad. Nu har jag suttit med pappa ett tag och fått hem ett par låtar till nyår. Jag ska nämligen fixa en skiva till då jag och tjejerna ska förfesta på nyår! Det mesta är klart nu.
Nu ska jag fixa lite till med låtarna sen blir det läggdags för mig. I morgon ska jag åka till stan och byta mina skor som höll i nästan tre månader innan sulan sprack.. Dålig kvalite. Jag måste ha ett par nya för jag blir blöt om fötterna i dom skorna i detta plaskväder.
Hoppas ni haft en bra dag!
Godnatt!

Kommentarer
Postat av: mickan

mongokompisar jag har alltså, men jag tycker om er ändå <3

2012-01-14 @ 21:33:49
URL: http://wermelins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0