2011-12-26

Godkväll!
Idag har jag varit i valbo och handlat lite på mellandagsrean med Mickan, Malin, Maria och Becca! Man lär passa på nu när det väl är lov och rea i affärerna. Jag hittade två skjortor, mysbyxor, trosor och festskor. Jag är jätte nöjd över dagen.

Dom ska jag ha på nyår

Nu har jag ätit lite middag. Tänkte övningsköra lite senare i mammas bil. Jag är inte så van vid den så jag behöver köra mera i den.
Mamma kom nyss och visade mig lite brev jag hade skrivit till henne och pappa när jag var liten. Hahah vad barnslig man var då. Det är kul att mamma har sparat dom så jag kan läsa dom nu, haha!

Hahah vad pinsam jag var!

Nu ska jag plugga lite körkortsteori innan jag ska ut och övningsköra.
Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Emma

Om va skit snygga Malin ! :D kommer bli askalas till nyår de där ;) <3

Och va gulligt de där brevet va då :*

2011-12-26 @ 19:43:01
URL: http://emmaaskytt.blogg.se/
Postat av: Emma

Sv, det är jag också !!!!

Ska bli så jävla kul asså. Jag är sp sjukt taggad :D <33333333

2011-12-26 @ 20:39:16
URL: http://emmaaskytt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0